بجز پنج حس بویایی و شنوایی و بینایی و لامسه و چشایی، رولز رویس بدنبال چه حسی در این خودرو بوده است. بنظر می رسد که رولزرویس با این خودرو قصد تحریک همه حواس سرنشینان را داشته باشد.
مثلا با سیستم صوتی آن حس شنوایی، با بوی چوب و چرم طبیعی، حس بویایی و با لمس مواد مرغوب آن لامسه و با دیدن طراحی لوکس و خیره کننده آن بینایی شما را تحریک می کند. برای حس چشاییی البته بطری های نوشابه و سیستم خنک کننده و جالیوانی منحصر به فرد آن چنین تجربه ای را می آفرینند.
اما هنوز ششمین حس جای سوال دارد. شاید احساس لذت و سرخوشی از سواری با این خودروی سوپردولوکس باشد.
نظرات شما عزیزان: